Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
Bakgrunn:
Selskapet Norsk Jordforbedring trengte revitalisering av merkevaren sin, og hadde behov for å ta posisjon som leder innenfor sin bransje, som er omdanning av biologisk avfall til komersiell salgsvare.
Tank fikk etterhvert aksept for å gå løs på merkenavnet, og utviklet
«HØST - Verdien i avfall» og «HØST - Valuable waste». Navnet henspeiler selvsagt på å høste det du sår, men i dette tilfelle lager man «gull av gråstein». I tillegg utarbeidet vi en moderne og distinkt identitet som er nytenkende og overraskende innenfor sin bransje. Oppgaven besto også i å utarbeide kommunikasjonsmateriell og websider på norsk, engelsk og kinesisk. Vi utarbeidet i tillegg en lanseringskamapanje hvor budskapet var «I år blir høsten grønn».