Profil Høst

Sendt inn av
Tank Design AS
Kunde
Høst
Bakgrunn: Selskapet Norsk Jordforbedring trengte revitalisering av merkevaren sin, og hadde behov for å ta posisjon som leder innenfor sin bransje, som er omdanning av biologisk avfall til komersiell salgsvare. Tank fikk etterhvert aksept for å gå løs på merkenavnet, og utviklet «HØST - Verdien i avfall» og «HØST - Valuable waste». Navnet henspeiler selvsagt på å høste det du sår, men i dette tilfelle lager man «gull av gråstein». I tillegg utarbeidet vi en moderne og distinkt identitet som er nytenkende og overraskende innenfor sin bransje. Oppgaven besto også i å utarbeide kommunikasjonsmateriell og websider på norsk, engelsk og kinesisk. Vi utarbeidet i tillegg en lanseringskamapanje hvor budskapet var «I år blir høsten grønn».

Bidragsytere

  • Ina Brantenberg
    Kreativ leder
  • Helge Persen
    Grafisk Design
  • Monica Kvinge
    Konsulent
  • James McKay
    Grafisk Design