Prøv min hybrid

8932 61e76 original
Sendt inn av
Saatchi & Saatchi
Kunde
Toyota
Medieplassering
Nett, tv, Facebook, boards
Toyota er i toppen på salg, lojalitet og kundetilfredshet, men lykkes ikke like godt på rekruttering av nye kunder. Hybridene deres er fortsatt myteomspunnete og hemmelige for mange som fortsatt er skeptiske til hybrid. Så for å bevise at Toyota Hybrid-eiere er de stolteste og mest fornøyde bileierne i Norge, og samtidig få flere til å prøve en hybrid, introduserte vi Prøv min hybrid. Toyota spurte sine hybrideiere via Facebook om de kunne tenke seg å la andre prøve bilene sine. Det ville de. Uten betaling. Vi brukte utvalgte hybrideiere som talspersoner for kampanjen. Nå kan du på prøvminhybrid.no finne hybrideiere nær deg geografisk eller på Facebook.

Bidragsytere

  • Kristoffer Reppen
    Art Director
  • Ida Fjeldbraaten
    Tekstforfatter
  • Christopher Køltzow
    Webdesign
  • Snorre Martinsen
    Art Director
  • Håkon Fretheim
    Producer
  • Haagen Sæther-Larsen
    Konsulent
  • Eiliv Gunleiksrud
    Webdesign
  • Øyvind Waage
    Kreativ leder
  • Magnhild Foldøy
    Prosjektleder
  • Nanna Grønli
    Prosjektleder
  • Mats Rønold
    Webutvikling
  • Linus Hjellström
    Grafisk Design
  • Patrik Bergfjord
    Planner
  • Joe Langdon
    Annet (må beskrives)
  • Rune Sandnes
    Webutvikling
  • Almir Busevac
    Webutvikling
  • Bjørn Devold Eidsvig
    Ansvarlig hos kunde
  • Sølvsuper
    Produksjonsbyrå
  • Bådeog
    Produksjonsbyrå
  • Ola Bagge Skar
    Annet (må beskrives)