Prøv min hybrid

9013 5e1cb original
Sendt inn av
Saatchi & Saatchi
Kunde
Toyota
Medieplassering
Nett, tv, Facebook, boards, radio, print
Toyota er i toppen på salg, lojalitet og kundetilfredshet, men lykkes ikke like godt på rekruttering av nye kunder. Hybridene deres er fortsatt myteomspunnete og hemmelige for mange som fortsatt er skeptiske til hybrid. Så for å bevise at Toyota Hybrid-eiere er de stolteste og mest fornøyde bileierne i Norge, og samtidig få flere til å prøve en hybrid, introduserte vi Prøv min hybrid. Kampanjesiden www.prøvminhybrid.no er bygget som en responsiv one-pager, der all funksjonalitet er tilgjengelig og optimalisert for web, tablet og mobil. Gjennom å kople en Facebook-profil til siden får man tilgang til å kommunisere med alle som vil låne bort sin hybrid til prøvekjøring. Visualiseringen av dette "nettverket" er basert på geografisk nærhet og vennskap. Geografiske parametre basert på avstand til ditt postnummer gjør at du ser bilene nærmest deg. Du vil også få markert venner og venners venner i dette nettverket basert på Facebook-koplinger.

Bidragsytere

  • Linus Hjellström
    Grafisk Design
  • Almir Busevac
    Webutvikling
  • Patrik Bergfjord
    Planner
  • Haagen Sæther-Larsen
    Konsulent
  • Snorre Martinsen
    Art Director
  • Eiliv Gunleiksrud
    Webdesign
  • Øyvind Waage
    Kreativ leder
  • Magnhild Foldøy
    Prosjektleder
  • Kristoffer Reppen
    Art Director
  • Joe Langdon
    Annet (må beskrives)
  • Nanna Grønli
    Prosjektleder
  • Christopher Køltzow
    Webdesign
  • Mats Rønold
    Webutvikling
  • Rune Sandnes
    Webutvikling
  • Ida Fjeldbraaten
    Tekstforfatter
  • Håkon Fretheim
    Producer
  • Bjørn Devold Eidsvig
    Ansvarlig hos kunde
  • Sølvsuper
    Produksjonsbyrå
  • Ola Bagge Skar
    Annet (må beskrives)