Prøv min hybrid

Sendt inn av
Saatchi & Saatchi
Kunde
Toyota
Medieplassering
Nett, tv, Facebook, boards, radio, print
Toyota er ledende på salg, lojalitet og kundetilfredshet, men lykkes ikke like godt på rekruttering av nye kunder. Så, for å bevise at Toyota Hybrideiere er de stolteste og mest fornøyde bileierne i Norge, og samtidig få flere til å prøve en hybrid, introduserte vi Prøv min hybrid. Hybrideiere i hele Norge meldte seg på og lot folk prøve deres hybrider uten noen form for betaling. Vi ønsket spesielt å utfordre én person til å prøve en hybrid: Øyvind Loven fra Morgenklubben på Radio Norge. Han har tidligere vært svært kritisk til Toyota hybrid og blant annet sagt på lufta at hvis taxien han skal gå inn i er en hybrid, så venter han på neste. Informasjonssjef Espen Olsen i Toyota utfordret ham på lufta til å prøve en hybrid. Loven tok utfordringen, og den 15.11 kjørte Morgenklubben rundt i Oslo i en Prius+ Seven og sendte hele programmet live fra 06.00 - 10.00.

Bidragsytere

  • Ola Bagge Skar
    Webdesign
  • Magnhild Foldøy
    Prosjektleder
  • Kristoffer Reppen
    Art Director
  • Joe Langdon
    Annet (må beskrives)
  • Linus Hjellström
    Grafisk Design
  • Nanna Grønli
    Prosjektleder
  • Almir Busevac
    Webutvikling
  • Christopher Køltzow
    Webdesign
  • Patrik Bergfjord
    Planner
  • Mats Rønold
    Webutvikling
  • Haagen Sæther-Larsen
    Konsulent
  • Rune Sandnes
    Webutvikling
  • Snorre Martinsen
    Art Director
  • Ida Fjeldbraaten
    Tekstforfatter
  • Eiliv Gunleiksrud
    Webdesign
  • Håkon Fretheim
    Producer
  • Øyvind Waage
    Kreativ leder
  • Bjørn Devold Eidsvig
    Ansvarlig hos kunde