Real Hot Dog Precision

Sendt inn av
SMFB
Kunde
Statoil Fuel & Retail
Medieplassering
Facebook, YouTube, PR
Medalje
Gullblyanten 2015
Bronse, Promo/aktivisering
I 2015 oppgraderte Statoil pølsemenyen sin i alle markeder. Vi fikk i oppgave å lage en digital lanseringsidé. Statoils pølsespisende kjernemålgruppe er folk i ulike håndverker- og sjåføryrker. Vi ville prøve å treffe dem midt i det pølseelskende hjertet med en engasjerende idé som selvfølgelig skulle selge pølse, men som også kunne skape litt stolthet. Ideen ble å vise en av deres egne som tilberedte og serverte en pølse fra Statoils oppgraderte pølsemeny. Med en gravemaskin, på ordentlig.  Resultatet ble en filmsnutt, uten filmtriks, som gjør stas på hovedmålgruppen, med et innhold de kunne relatere seg til, og som kunne begeistre alle oss andre med kontorjobb.

Bidragsytere

  • Folkefilm
    Produksjonsbyrå
  • Arnar Halldorsson
    Annet (må beskrives)
  • Christian Steen
    Konsulent
  • Benjamin Rogers
    Annet (må beskrives)
  • Tuva Dyrnes
    Prosjektleder
  • Michael Grønmyr Goksøyr
    Annet (må beskrives)
  • Marianne Hauknes
    Annet (må beskrives)
  • Christian Raae
    Annet (må beskrives)
  • Kristjan Hauksson
    Annet (må beskrives)
  • Filip Nilsson
    Regissør
  • André Koot
    Art Director
  • Joi Persson
    Producer
  • Hans Martin Rønneseth
    Art Director