Real Hot Dog Precision

Sendt inn av
SMFB
Kunde
Statoil Fuel & Retail
Medieplassering
facebook, YouTube, PR
Medalje
Gullblyanten 2015
Diplom, Sosiale medier
I 2015 oppgraderte Statoil pølsemenyen sin i alle markeder. Vi fikk i oppgave å lage en digital lanseringsidé. Statoils pølsespisende kjernemålgruppe er folk i ulike håndverker- og sjåføryrker. Vi ville prøve å treffe dem midt i det pølseelskende hjertet med en engasjerende idé som selvfølgelig skulle selge pølse, men som også kunne skape litt stolthet. Ideen ble å vise en av deres egne som tilberedte og serverte en pølse fra Statoils oppgraderte pølsemeny. Med en gravemaskin, på ordentlig.  Resultatet ble en filmsnutt, uten filmtriks, som gjør stas på hovedmålgruppen, med et innhold de kunne relatere seg til, og som kunne begeistre alle oss andre med kontorjobb.

Bidragsytere

  • Hans Martin Rønneseth
    Art Director
  • Christian Steen
    Konsulent
  • Tuva Dyrnes
    Prosjektleder
  • Arnar Halldorsson
    Annet (må beskrives)
  • Benjamin Rogers
    Annet (må beskrives)
  • Michael Grønmyr Goksøyr
    Annet (må beskrives)
  • Marianne Hauknes
    Annet (må beskrives)
  • Christian Raae
    Annet (må beskrives)
  • Kristjan Hauksson
    Annet (må beskrives)
  • Filip Nilsson
    Regissør
  • Joi Persson
    Producer
  • Folkefilm
    Produksjonsbyrå
  • André Koot
    Tekstforfatter