Rett etter trening

Sendt inn av
SMFB
Kunde
Tine YT
Medieplassering
TVC, Youtube prerolls
I 2016 skal YT ta eierskap til restitusjon. Fordi det er delen av treningen hvor mange har en tendens til å ta rare valg, må vi også lære nordmenn litt mer om hva god restitusjon innebærer. På 20 sekunder skulle vi både fortelle at tiden rett etter trening er kjempeviktig, og at proteiner alene ikke er nok. Selvfølgelig fremført med både råskap, glimt i øyet og troverdighet. Løsningen ble å sende et av YTs sponsorobjekter ut på en skikkelig hard intervalløkt, direkte etterfulgt av filminnspilling hvor produktet skulle forklares.

Bidragsytere

  • Pia Ølstad
    Art Director
  • Sveinung Arnestad
    Art Director
  • Tuva Dyrnes
    Prosjektleder
  • Christian Steen
    Konsulent
  • Lars Åndheim
    Regissør
  • Linn Marie Corneliussen
    Producer
  • Linn Engen
    Producer
  • Karl Georg Raastad
    Ansvarlig hos kunde
  • Christoffer Lossius
    Regissør
  • Standart
    Produksjonsbyrå