Roast

Sendt inn av
TRY
Kunde
TVNorge
Medieplassering
P4 mm
TV-programmet Roast slet med synkende seertall. Vår utfordring var å umiddelbart gjøre noe med dette. Siden vi hadde sterkt begrensede midler, valgte vi en kostnadseffektiv kanal, radio, hvor vi ønsket å snakke direkte til de som allerede kjente programmet, og dermed burde være lettere å trekke tilbake til tv-ruta. Dette gjorde vi ved å la en radiostemme roaste voiceover-artisten - på samme måte som hedersgjesten roastes (drites ut) i tv-programmet.

Bidragsytere

  • Eivind Moe
    Konsulent
  • Cecilie Thue
    Prosjektleder
  • Sigurd Solberg
    Tekstforfatter
  • Kristin Sauge
    Art Director
  • Jonas Torgersen
    Produksjonsbyrå
  • Jon Iver Helgaker
    Produksjonsbyrå
  • Torstein Tanum Morstad
    Produksjonsbyrå
  • Jo-Øystein Slinde
    Ansvarlig hos kunde