Running Service

41850 fb870 original
Sendt inn av
SMFB
Kunde
Diadora
Medieplassering
Stunt, YouTube, Facebook
For én dag kunne folk i Los Angeles få Diadora-sko løpt direkte hjem på døren innen 30 minutter fra bestilling -om det tok lengre tid var skoene gratis. I samarbeid med butikken BAIT i Los Angeles introduserte Diadora en helt spesiell leveringstjeneste. Folk som bodde innen en radius av 5 kilometer fra butikken kunne for en dag bestille Diadora-sko fra butikken og få dem levert på døren innen 30 minutter. Om løperne brukte lenger tid en avtalt, fikk kunden skoene gratis. Produktet folk kunne bestille var den ikoniske løpeskoen N9000, og målet med kampanjen var å promotere modellen, og fortsette å forsterke Diadora som et løpe- og sportsbrand.

Bidragsytere

  • Magnus Snickars
    Stylist
  • Standart
    Produksjonsbyrå
  • Christoffer Lorang Dahl
    Annet (må beskrives)
  • Benjamin Rodgers
    Planner
  • Kim Herlung
    Konsulent
  • Eirik Stensrud
    Art Director
  • Thomas Askim
    Tekstforfatter
  • Kristian Kristiansen
    Konsulent
  • Cecilie Aurstad
    Prosjektleder
  • Silje Hvideberg Tobiassen
    Prosjektleder
  • Mikkel Såghus
    Annet (må beskrives)
  • Arnar Haldorsson
    Annet (må beskrives)