Sånn føles det

Sendt inn av
Anorak
Kunde
Komplett
Medieplassering
Facebook
Ekstern url
http://Komplett.no/
Komplett ønsket en kampanje som primært skulle nå unge gamere og foreldrene deres. Samtidig var det viktig at Komplett viste at de er på lag med gameren. To ganske forskjellige målgrupper med forskjellig forståelse av hva gaming er. For å si det sånn. Vi bestemte oss for å ta parti med gameren og hjelpe de med å få foreldrene til å forstå dem bedre. Hvorfor synes de det er så gøy? Hvorfor skal det være så forbanna vanskelig å bare sette på pause? Vi ville lage en kampanje som ikke bare kunne starte en samtale om spilletid, men som, for en gangs skyld, fikk kidsa til å tagge foreldrene sine på Facebook.

Bidragsytere

  • Jens Petter Aarhus
    Art Director
  • Hallvard Fjeldbraaten
    Tekstforfatter
  • Janne Espevalen
    Konsulent
  • Katrine Berget
    Prosjektleder
  • Erlend Dal Sakshaug
    Annet (må beskrives)
  • Jakob Marky
    Regissør
  • Daniel Voldheim
    Annet (må beskrives)
  • Magne Lyngner
    Producer
  • Eli Mari Sandal
    Annet (må beskrives)
  • Julien Alary
    Annet (må beskrives)
  • Ben Canny
    Klipp
  • Fredrik Jonsäter
    Lyd
  • Martin Pedersen
    Musikk
  • Kristina Tallaksen Flaten
    Prosjektleder
  • Trude Nilsen
    Ansvarlig hos kunde
  • Ingvild Aslaksen Sande
    Ansvarlig hos kunde
  • Witold Skalski
    Ansvarlig hos kunde
  • Karin Berg
    Ansvarlig hos kunde