Scratching the surface

Sendt inn av
TRY
Kunde
Statoil
Medieplassering
Cannes Lions 2014 Festival Program
Medalje
Gullblyanten 2014
Diplom, Print
Under fjorårets Cannes Lions sponset Statoil "Roger Hatchuel Academy" et akademi for unge kreative fra hele verden, som en del av deres sponsorprogram "Morgendagens Helter". De ønsket en annonse for å fortelle om sponsoratet, ønske deltagerne lykke til med oppgaven og samtidig dra en parallell mellom den kreative bransjen og Statoils virksomhet og tankesett. Vi valgte å løse oppgaven ved å lage annonsen som et skrapelodd og la den fysiske innsatsen printen krever bli en del historiefortellingen og budskapet.

Bidragsytere

  • Thea Charlotte Emanuelsen
    Art Director
  • Aleksander Erichsen
    Art Director
  • Philip Notland
    Grafisk Design
  • Mona Løkke-Xavier
    Prosjektleder
  • Sven Henrik Jensen
    Konsulent
  • Henrik Habberstad
    Ansvarlig hos kunde
  • Karin Tangerud
    Ansvarlig hos kunde