Se helheten i detaljene

Sendt inn av
T/A POL
Kunde
PWC
Medieplassering
DOOH, SoMe, Print, display
Medalje
Gullblyanten 2019
Diplom, Onlinefilm
PwCs ønsket å kommunisere at de er gode på omstillingsprosesser. Brief fra kunde: «Løsningen skal kommunisere at omstilling er en maskin som består at tusen løse deler der man både må se på detaljer og den store helheten. Utfordringen er å sette dem sammen riktig. For deg. Det kan PWC best.» Innsikt: I en bedrift er det vanskelig å få et helhetlig inntrykk av hvordan det egentlig går, hvis man sitter med tallene på kloss hold og kun konsentrer seg om detaljene, da er det utfordrende å se det store bildet. PwCs produkt differensierer seg ikke nevneverdig fra konkurrentene, derfor måtte kommunikasjonen i seg selv være differensierende og stå ut i en verden av «Clip art» og «Stock Photos» mot målgruppen: Toppledere. Vi tok tak i det toppledere og beslutningstakere kjenner for å tiltrekke oss deres oppmerksomhet og bygget et helhetlig bilde i Excel. Vi lagde én løsning for hver av de fem største sektorene i Norge – Sjømat og eksport. Finans. Helse. Olje. Og Cyber. For å vise at PwC har kunnskap innen alle industrier.

Bidragsytere

  • Dept
    Produksjonsbyrå
  • Verdens Sterkeste Mann
    Musikk
  • POL
    Reklamebyrå
  • Ole Magnus Saxegård
    Regissør
  • Henrik Haakenstad Lervold
    Ansvarlig hos kunde
  • Rikke Sofie Jacobsen
    Tekstforfatter
  • Nina Christina Bagley Stabel
    Ansvarlig hos kunde
  • Sara Marie Hødnebø
    Art Director
  • Caroline Etholm Hermansen
    Ansvarlig hos kunde
  • Marius Eriksen
    Konsulent
  • John Christian Apalnes
    Annet (må beskrives)
  • Kristin Eidså Brantzeg Scheele
    Prosjektleder
  • Dag Kiverdahl
    Ansvarlig hos kunde
  • Jannecke Møller
    Producer
  • Andrea Engum
    Grafisk Design
  • Tom Lenartowicz
    Grafisk Design