Se helheten i detaljene

Sendt inn av
T/A POL
Kunde
PWC
Medieplassering
D2, Kapital, A-Magasinet
PwCs produkt differensierer seg ikke nevneverdig fra konkurrentene, derfor var oppgaven å lage kommunikasjon som i seg selv var differensierende og stå ut i en verden av «Clip art» og «Stock Photos». I digitale medier som målgruppen " Toppledere" beveger seg i. Vi tok tak i det toppledere og beslutningstakere kjenner, for å tiltrekke oss deres oppmerksomhet og bygget et helhetlig bilde i Excel. Utfordringen var å lage en print/annonse laget av pixler i Excel, der man både kunne gjenkjenne at det var et Excel-ark, men samtidig være såpass langt unna at man også kunne se et helhetlig bilde. Dette fordi budskapsfortåelsen ville vært dårligere hvis man kun hadde sett at det var et Excel-ark eller bare et fargerikt bilde.

Bidragsytere

  • Nina Christina Bagley Stabel
    Ansvarlig hos kunde
  • Sara Marie Hødnebø
    Art Director
  • Caroline Etholm Hermansen
    Ansvarlig hos kunde
  • Marius Eriksen
    Konsulent
  • John Christian Apalnes
    Annet (må beskrives)
  • Dept
    Produksjonsbyrå
  • Kristin Eidså Brantzeg Scheele
    Prosjektleder
  • Verdens Sterkeste Mann
    Musikk
  • Dag Kiverdahl
    Ansvarlig hos kunde
  • POL
    Reklamebyrå
  • Jannecke Møller
    Producer
  • Ole Magnus Saxegård
    Regissør
  • Andrea Engum
    Grafisk Design
  • Henrik Haakenstad Lervold
    Ansvarlig hos kunde
  • Rikke Sofie Jacobsen
    Tekstforfatter
  • Tom Lenartowicz
    Grafisk Design