Ser du det vi ser?

5889 4c2a6 original
6046 cff5b original
6049 54cd6 original
Sendt inn av
Norges Kreative Fagskole
Kunde
Norges Kreative Fagskole
Medieplassering
januar 2012
Norges Kreative Fagskole Ser du det vi ser? Ja da ser du en verden full av kreative muligheter. Du ser en skole med 1800 kreative studenter som jobber hardt og målrettet for å lære å lage god kommunikasjon basert på strategisk tenkning og kreativitet. De skal bli fotografer, grafisk designere, filmskapere, musikkdesignere eller et av de mange andre kreative yrkene NKF utdanner til. Du ser også en skole som mener at kreativitet kan læres, og som har ambisjoner om å vokse ytterligere. ”Ser du det vi ser?” – er svaret på skolens målsetning for 2012, nemlig å skape fortsatt økt kjennskap til NKF, men ikke minst økt kunnskap om dyktige fagpersoner, studenter og de spennende jobbmulighetene studentene har etter endt utdanning. Konseptet er basert på det å se, og ikke minst det å se en sak fra ulike vinkler for å inspirere til kreativitet. Konseptet tas ut gjennom de vedlagte elementene, i stor grad visualisert gjennom foto eller film. Konseptet er integrert i kampanjens elementer som egne nettsider, bannerannonser, Facebooksider, messer og studiemagasin, for å skape en helhetlig kampanje med ambisjon om å ta en enda tydeligere posisjon som en kreativ skole. Se vedlagte dokument med linker til aktuelle elementer.

Bidragsytere

  • Annelise Kiønig
    Ansvarlig hos kunde
  • Svein Meek
    Art Director
  • Ingrid Stakkestad
    Tekstforfatter
  • Making Waves
    Produksjonsbyrå
  • Interface Media
    Produksjonsbyrå
  • Lars Martin Bøe
    Fotograf
  • Aida
    Produksjonsbyrå
  • Starcom
    Konsulent
  • Anorak
    Konsulent
  • Anorak
    Produksjonsbyrå
  • Metronet
    Konsulent
  • Racecar
    Produksjonsbyrå
  • Pingbull
    Produksjonsbyrå
  • Making Waves
    Konsulent