Ser du historien bak tallene, eller tallene bak historien?

Sendt inn av
DIST Creative
Kunde
Kjelstrup & Wiggen
Medieplassering
Dagens Næringsliv
Det er ingen tradisjon i norsk revisjonsbransje for å bruke profesjonell design og markedsføring for å differensiere seg. Konsekvensen er at «alle» revisjonsbedriftene likner på hverandre. Plutselig endret forutsetningene seg. 1. juni 2011 fjernet myndighetene revisjonsplikten for de minste virksomhetene i Norge. Med et pennestrøk forsvant 1,5 milliarder kroner bort fra markedet for de mellomstore revisjonsbedriftene. Konsekvensen er markant økt konkurranse, pris- og marginpress samt ledig kapasitet i revisjonsbransjen. Utfordring: I et marked hvor alle revisorer kommer fra de samme skolene, forholder seg til de samme revisjonsreglene, posisjonerer seg likt og leverer de samme produktene: Hvordan kan Kjelstrup & Wiggen differensiere seg fra alle andre? Kjelstrup & Wiggen utvikler et totalt annerledes kommunikasjons- konsept og redesigner hele virksomheten.

Bidragsytere

  • DIST Creative
    Reklamebyrå
  • Snorre Seim
    Art Director
  • Snorre Seim
    Grafisk Design
  • Magne Hilleren
    Tekstforfatter
  • Una Mogstad Solbakken
    Prosjektleder
  • Kjell S. Rakkenes
    Konsulent
  • Kjell Bryngell
    Art Director