Signer her

Sendt inn av
Kitchen/ NewWork
Kunde
Bondelaget
Medieplassering
Facebook: videoer, livestream, album, annonser
Bondelaget visste hvor opptatt det norske folk var av trygg, kortreist og god mat. Så for å presse den blåblå regjeringen til å heve sitt tilbud i jordbruksoppgjøret, satte Bondelaget i gang en litt annerledes underskriftskampanje på Facebook. Alle som sa de støttet bøndene i oppgjøret fikk navnet sitt pløyd i åkere, skrevet på høyballer og mye, mye mer. Bildene ble så sendt i retur, og de neste dagene spredde tusenvis av underskrifter seg på Facebook og Instagram. Resultatet ble en kampanje som fikk over 2,3 millioner visninger og 150 000 interaksjoner. Men viktigst av alt, landbruksministeren hevet til slutt sitt tilbud med 100 millioner kroner.

Bidragsytere

  • Lise Boeck Jakobsen
    Ansvarlig hos kunde
  • Ole Henrik Stubberud
    Art Director
  • Bendik Romstad
    Tekstforfatter
  • Lise Marie Mørkved
    Konsulent
  • Karoline Nybakk
    Prosjektleder
  • Anne Gravingen
    Art Director
  • Kamilla Ellingsen
    Grafisk Design
  • Aasmund Aamundsen
    Klipp
  • Anders Hansen
    Fotograf
  • Edvard Holst
    Fotograf
  • Eirik Fjerdingstad
    Grafisk Design