Sitter som quattro

Sendt inn av
Bates United AS
Kunde
H.A Møller AS
Medieplassering
Print: Kapital, DN, D2, Finansavisen, VG, Storbysamkjøringen
Bakgrunn: quattro® permanent firehjulsdrift er et av bilverdenens sterkeste sub-brands, og en viktig merkevarebygger for Audi. Firehjulsdriftssystemet har siden det dominerte rallysporten på 80-tallet gitt nordmenn uslåelig veigrep og overlegne kjøreegenskaper. Løsning: En annonsekampanje som illustrerer at bilen sitter bedre på veien, og forsterker credoet “Sitter som quattro®”.

Bidragsytere

  • Bates United AS, Thorbjørn Naug
    Art Director
  • Bates United AS, Marianne Sørlie
    Prosjektleder
  • Glen Eric Kolva
    Annet (må beskrives)
  • Erik Asla
    Fotograf
  • Vidar Eriksen
    Ansvarlig hos kunde
  • Petter Magnussen
    Ansvarlig hos kunde
  • Bates United AS, Tor Anton Bjørge
    Konsulent
  • Bates United AS, Jørgen Lauré
    Tekstforfatter