Sjappa Mi

44010 3f2ec original
Sendt inn av
Morgenstern
Kunde
Norges uavhengige kjøpmenn
Medieplassering
Utendørs, Instagram og annonser i avis
Selv om fire kjeder kontrollerer 99,9 prosent av dagligvaremarkedet i Norge, går det fremdeles an å handle hos den siste 0,1 prosenten. De har kanskje ikke store markedsbudsjetter eller egne merkevarer, men uten dem blir dagligvare-Norge enda kjedeligere. I overkant av 70 kjøpmenn har samlet seg under betegnelsen Sjappa mi. Sammen skal de minne folk om at det finnes dagligvarer utenfor kjedene – og at en tur innom den lokale butikken ikke bare gjør middagen mer spennende – det bidrar også til mangfold. Dette er kampanjen som lanserte Sjappa mi i 2017.

Bidragsytere

  • Anders Holm
    Tekstforfatter
  • Yakob Dahl Changezi
    Konsulent
  • Philip Notland
    Art Director
  • Bjørnar Buxrud
    Tekstforfatter
  • Ole Hustad
    Konsulent
  • Torkild Jarnholt
    Tekstforfatter
  • Ole-Jørgen Ramstad
    Annet (må beskrives)
  • Mona Larsen
    Prosjektleder
  • Sebastian Prestø
    Tekstforfatter
  • Gunveig Staven
    Grafisk Design
  • Cathrine Høgebøl
    Grafisk Design
  • Pål Laukli
    Fotograf