#Skal bare

Sendt inn av
McCann/Drive/SDG
Kunde
Storebrand
Medieplassering
TV2
Storebrand vil at flere skal ta aktivt grep om sin framtidige pensjon, men folk flest synes pensjon virker kjedelig og komplisert. Så selv om målgruppen vet at de bør gjøre noe for å sikre sin egen fremtid, er det få som faktisk gjør noe. Vi bestemte oss for å gi folk et vennlig spark i baken, og forsikre dem om at pensjon ikke er så vanskelig som de tror. Resultatet ble kampanjen #skalbare. Profilerende TV-reklame tar folks prokrastinering på kornet, og skreddersydde bannerannonser tar folk på fersken. Vi live-oppdaterte innholdet i bannere og brukte sosiale medier for å kommentere aktuelle ”begivenheter”. Og vi samlet inn og delte kundenes #skalbare-historier. Mens taktiske tv-spoter og banner-annonser forsikret om at pensjon er enklere enn du tror: Du ”skal bare” gå inn på storebrand.no.

Bidragsytere

  • Erik Schøien
    Producer
  • Kristoffer Carlin
    Regissør
  • Jostein Dalland
    Ansvarlig hos kunde
  • Kathinka Koch Sommerseth
    Ansvarlig hos kunde
  • Anita Hartvigsen
    Ansvarlig hos kunde
  • Stein Simonsen
    Kreativ leder
  • Terje Honningsvåg
    Ansvarlig hos kunde
  • Torstein Greni
    Kreativ leder
  • Paal Tarjei Aasheim
    Konsulent
  • Kristin Lien
    Prosjektleder
  • Beril Holte Rasmussen
    Byråproducer
  • Svein Sælid
    Planner
  • Fredrik Omre
    Tekstforfatter
  • Ole Hallvard Kveseth
    Art Director
  • Dino Fahrudin Mulaosmanovic
    Annet (må beskrives)
  • Agnar Aldridge
    Annet (må beskrives)
  • Stine Langseth
    Annet (må beskrives)
  • Joakim Vars Nilsen
    Annet (må beskrives)