#Skal bare

Sendt inn av
McCann/Drive/SDG
Kunde
Storebrand
Medieplassering
TV2
Storebrand ønsket å få flere til å ta aktivt grep om sin framtidige pensjon. Det har nemlig de aller færreste gjort. Selv om alle har fått med seg at det har skjedd endringer, som gjør at en god pensjon ikke lenger kommer av seg selv. Grunnene til at mange skyver dette framfor seg er mange. Pensjon oppleves kjedelig og komplisert, og for mange er det snakk om fjern framtid. Å utsette det føles mindre ubehagelig enn man antar det vil være å ta tak i det. Folk tviler ikke på at Storebrand forstår seg på pensjon. Men forstår de seg også på folks forhold til pensjon? Ved å fortelle historier folk kunne kjenne seg igjen i, skulle kampanjen vise at Storebrand kan hjelpe - fordi de forstår.

Bidragsytere

  • Jostein Dalland
    Ansvarlig hos kunde
  • Kathinka Koch Sommerseth
    Ansvarlig hos kunde
  • Anita Hartvigsen
    Ansvarlig hos kunde
  • Stein Simonsen
    Kreativ leder
  • Terje Honningsvåg
    Ansvarlig hos kunde
  • Torstein Greni
    Kreativ leder
  • Paal Tarjei Aasheim
    Konsulent
  • Kristin Lien
    Prosjektleder
  • Beril Holte Rasmussen
    Byråproducer
  • Erik Schøien
    Producer
  • Svein Sælid
    Planner
  • Kristoffer Carlin
    Regissør