Skiforeningen

Sendt inn av
Reklamebyrået Ernö AS
Kunde
Skiforeningen
Medieplassering
Snø & Ski, Aftenposten, Asker & Bærum Budstikke, Dagens Næringsliv
Annonser: Det overordnede kommunikasjonsmålet til Skiforeningen er å knytte de gode Markaopplevelsene tettere til Skiforeningen - og gjennom dette nå det forretningsmessige målet på 65 000 medlemmer innen 2013. Kampanjen består av profilannonser og 2 aktiviteter som vi har kalt Finn og Vinn og Til og Fra. Finn og Vinn: Finn og Vinn er navnet på en aktivitet der to nye telt ble satt opp og gjemt i henholdsvis Nordmarka og Lillomarka. Det ble lagt ut nye spor hver dag på Skiforeningens facebooksider, slik at folk kunne finne - og vinne - teltene. Motivet bak Finn og Vinn var å aktivisere barnefamilier i høstferien, og ikke minst sparke i gang Skiforeningens facebooksatsning. Til og Fra: Tanken bak dette var å få folk til å gi bort et medlemsskap i Skiforeningen som julegave. Det ble laget store og små annonser. I tillegg var Skiforeningen til stede under reåpningen av Holmenkollbanen 6. desember, hvor det ble delt ut solbærtoddy og Kvikk Lunsj til reisende.

Bidragsytere

  • Henrik Øines Habberstad
    Konsulent
  • Morten Foss
    Art Director
  • Eirik Hovland
    Tekstforfatter
  • Marie Bjørnskau
    Prosjektleder
  • Hallvard Buli
    AD-assistent
  • Tom Rainer Thuv
    AD-assistent
  • Mette Øines Habberstad
    Ansvarlig hos kunde
  • Frode Sandbech
    Fotograf
  • Matti Bernitz
    Fotograf
  • Haakon Harriss
    Fotograf