Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
I ostehylla finnes det produkter som ikke kan kalle seg ost, men som må nøye seg med navn som «revet», «topping», «pizzablanding» og «økonomipakning». Dette er produkter som i motsetning til TINE Revet ost, ikke er 100 prosent ekte ost.
2⁄3 av norges befolkning er lykkelig uvitende om forskjellen. Folk tror de alltid topper lørdagspizzaen med ekte vare, dermed blir sjokket stort når de for første gang hører om “ost”.
Så for å fortelle at du kan unngå den uekte osten ved å kjøpe TINE Revet ost – lagde vi webannonser hvor vi fikk sagt at det var ekte ost skikkelig mange ganger. Annonsene plasserte vi foran filmer på Youtube, og de ledet inn til en kampanjeside på tine.no med en mockumentary og mer info om ekte ost.
Selv om målet ikke var å få folk til å se mange minutter med skilpaddeløp, har folk latt seg begeistre. Gjennomsnittlig visningstid på de skippbare annonsene er hele 77%!