Skip ad

19874 a7130 original
Sendt inn av
Dinamo
Kunde
e-Boks
Medieplassering
VGTV, Finn.no, Storby TV og bannere, Facebook, Google
Danske e-Boks konkurrerer med Digipost om å få nordmenn til å bruke digital postboks. E-Boks er utfordreren i det norske markedet, men godt etablert i Danmark. Det store spørsmålet er om vi egentlig aksepterer behovet for en digital postboks eller tenker vi at vi er godt nok rustet som vi er med alle våre andre digitale lagringsmuligheter? Kommunikasjonen for e-Boks skal gi forbrukerne kunnskap om produktet og skape nysgjerrighet om hva og hvorfor. Det overordnede målet er, selvfølgelig, å få flere til å velge e-Boks. Primært skulle vi bygge kjennskap, sekundært kunnskap og nye kunder anså vi som en bonus. Med begrensede budsjetter ønsket vi både å forklare og å engasjere flere til å akseptere at du med en e-Boks faktisk får hele livet i boks: Du får orden, struktur og du trenger ikke å bekymre deg for hvor viktige ting er. Kampanjen har oppnådd svært gode resultater. Vi hadde i løpet av noen korte uker 4,4 millioner visninger og en CTR på 7,8 % som genererte fantastiske 355.892 unike besøkende på e-boks.no. VG oppgir at de aldri har sett en slik CTR på VGTV.

Bidragsytere

  • Victoria Marie Evensen
    Tekstforfatter
  • Vibeke Hauge
    Konsulent
  • Kent-André Nøkleby
    Webutvikling
  • Ronny Boysen
    Webutvikling
  • Inge Fosseie
    AD-assistent
  • FUS
    Produksjonsbyrå
  • Susanne Søndahl Wolff
    Ansvarlig hos kunde
  • Hanne Martinsen
    Art Director