Skjelver den like lenge?

Sendt inn av
SMFB
Kunde
Freia
Medieplassering
Sosiale medier, OLV, OOH
Da Freia skulle lansere Gelé uten tilsatt sukker, hadde vi mange viktige møter, der viktige problemstillinger ble belyst. Likevel satt vi igjen med ett, helt sentralt spørsmål, og vi valgte derfor å bruke lanseringskampanjen på å besvare dette: Skjelver den like lenge? At 30% av de som så original og ny gelé skjelve side om side valgte å se filmens fulle lengde, til tross for at de kunne ha klikket den vekk etter 5 sekund, tar vi som et bevis på at også befolkningen mener dette var viktig å få svar på.

Bidragsytere

  • Alexander Gjersøe
    Art Director
  • Hans Magne Ekre
    Art Director
  • Torstein Drogseth
    Konsulent
  • Mari Jacobsen
    Prosjektleder
  • Line Smedstad
    Annet (må beskrives)
  • Francesca Miani
    Grafisk Design
  • SMFB
    Reklamebyrå
  • Gimpville
    Produksjonsbyrå
  • Eivind Hjermstad-Sollerud
    Ansvarlig hos kunde
  • Sølvi Grana Slotte
    Ansvarlig hos kunde
  • Mikkel Såghus
    Annet (må beskrives)
  • Thomas Askim
    Art Director