Smaken som går til hodet på deg

Sendt inn av
MK Norway
Kunde
Q-Meieriene
Medieplassering
Print, utendørs
Lansering av en helt ny kategori - en blanding av yoghurt og snop. Det beste fra to verdener - den beste yoghurten og den beste melkesjokoladen. Etter noen glass med vin testet vi produktet og fant ut at det smakte som om: ...en flyvende mann med løvehode som blåser store yoghurtbobler, mens han kaster seg inn i skyer av yoghurt, delfiner spiller pingpong med melkesjokoladeracketer, og dansende jenter med regnbueklær synger mot månen, som ser med kikkert ned i det rødgule havet, hvor det fullastede Magical Mystery Tour-skipet seiler i retning solnedgangen, der svanegutta og ulvejentene kaster hverandre i luften, og lander i armene til storkongetryllehesten, som samtidig slipper eksplosjonsblanding ned i gapet på eventyrstordrømmehvalen.

Bidragsytere

  • Svein Roger Selle
    Konsulent
  • Meghan Beaton
    Prosjektleder
  • Armando Zuniga
    Kreativ leder
  • Doffen Trellevik
    Art Director
  • Jon Hjørnevik
    Tekstforfatter
  • Ole Færøvik
    Art Director
  • Kenneth Soltvedt
    Grafisk Design