Smashkroppen2016

34734 e6ce4 original
Sendt inn av
Saatchi & Saatchi
Kunde
Orkla confectionery & snacks
Medieplassering
Facebook, Spotify
#SK2016 er en veletablert tag, hyppig brukt av kroppsfikserte treningsentusiaster. I en tid der presset på unge er større enn aldri før, ville Smash ta tydelig avstand fra slankepress og mas om drømmekroppen. Med relativt frie tøyler, kassevis med sjokolade og helt uten spiseforstyrrelser, ble YouTube- og Snapchat-stjernene Vegard Harm og Makeupmalin sendt ut på oppdrag: de skulle fylle begrepet #SK2016 med ny mening. I en miniserie på fire deler utforsket de dagens holdninger til helse og sunnhet.

Bidragsytere

  • Vetle Gjevestad Agledahl
    Annet (må beskrives)
  • Fanny Vaager
    Tekstforfatter
  • Vilhelm Camillus Paus
    Konsulent
  • Patrik Bergfjord
    Planner
  • Gry Birgitte Bækkelund
    Prosjektleder
  • Torbjørn Aksdal
    Planner
  • Øyvind Waage
    Tekstforfatter
  • Anders Bjørneby
    Ansvarlig hos kunde
  • Lise Marie Nordby Stavedal
    Ansvarlig hos kunde
  • Per Ottar Grotle
    Ansvarlig hos kunde