Smashkroppen2016

34740 c02e0 original
Sendt inn av
Saatchi & Saatchi
Kunde
Orkla confectionery & snacks
Medieplassering
Facebook, Spotify
Sommerkropp-hashtagger handler om sixpacks, thighgaps og proteinshakes, mens Smash! handler om å unne seg litt nytelse, om å leve litt og om å gi litt f. Vi inviterte alle sosiale mediers dream team Vegard Harm og Makeupmalin til samarbeid, og sendte dem ut på oppdrag for å fylle begrepet #SK2016 med ny mening. Reisen ble dokumentert kontinuerlig via håndholdte kameraer og mobiltelefoner, og til slutt satt vi igjen med en miniserie på fire episoder og en hjemmesnekra musikkvideo med tilhørende bakomfilm. Resultater fra Facebook er kanskje litt diffuse, men vi slenger de med: Video reach: 3,4 millioner Video views: 1,5 millioner Engagement: 51.500 (likes, kommentarer, delinger) Videre er låta streamet nærmere 300.000 ganger på Spotify, i tillegg til at klippene har generert over 100.000 organiske visninger på YouTube. I tillegg opplevde Smash! en 41% salgsøkning i kampanjeperioden sammenlignet med 2015. Smashkroppen: Ep 1 - https://www.youtube.com/watch?v=vDY2q-8uHss Ep 2 - https://www.youtube.com/watch?v=aEqnDrBJ5cQ Ep 3 - https://www.youtube.com/watch?v=bBHgFr472xM Ep 4 - https://www.youtube.com/watch?v=jyykRAfa9eA Musikkvideo: https://www.youtube.com/watch?v=PP4i-xTGatk

Bidragsytere

  • Øyvind Waage
    Tekstforfatter
  • Patrik Bergfjord
    Planner
  • Gry Birgitte Bækkelund
    Prosjektleder
  • Torbjørn Aksdal
    Planner
  • Vetle Gjevestad Agledahl
    Annet (må beskrives)
  • Fanny Vaager
    Tekstforfatter
  • Vilhelm Camillus Paus
    Konsulent
  • Anders Bjørneby
    Ansvarlig hos kunde
  • Lise Marie Nordby Stavedal
    Ansvarlig hos kunde
  • Per Ottar Grotle
    Ansvarlig hos kunde