Snakk sammen

Sendt inn av
Per Høj
Kunde
Storebrand
Etter å ha uteksaminert hele det norske folk som hobbypsykologer, ville vi starte samtalene. Vi satt av to minutter i beste sendetid (fredag og lørdag kveld på TV 2). Det er fort gjort å ty til mobilen i reklamepauser, i hvert fall når skjermen er svart. Derfor hadde vi kjøpt annonseplass på Instagram, Facebook, Snapchat og VG.no med samme budskap som på TV, til samme tidspunkt (med ti minutter buffer før og etter).

Bidragsytere

  • Mads Rønold
    Kreaør
  • Øyvind Waage
    Kreatør
  • Aslak Aalberg
    Kreatør
  • Magnhild Foldøy
    Prosjektleder
  • Sverre Midttun
    Rådgiver
  • Caroline Ambjørnrud
    Motion
  • Linn Johnsson
    Ansvarlig hos kunden
  • Charlotte Hillestad
    Ansvarlig hos kunden
  • Paulina Hultberg
    Ansvarlig hos kunden
  • Even Næss
    Designer
  • Torfinn Sundem
    Designer