Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
Vår TV-hverdag har blitt en kaotisk opplevelse. Mange opplever at det er vanskelig å holde oversikten med både TV-abonnementer, dekoder, og et vell av strømmetjenester. 8 av 10 har problemer med å finne frem til det de vil se på. TV-kvelden søkes bort, rett og slett.
Strim er en tjeneste som løser problemet, ved å samle TV-kanaler og strømmetjenester på ett, oversiktlig sted. Du kan kvitte deg med dekoderen og få en enklere og rimeligere TV-hverdag. Men Strim var en utfordrer altfor få hadde kjennskap til.
Vi lanserte et «Søk og redning»-konsept på radio med utgangspunkt i innsikten mange kjente seg igjen i: Vi søker oss helt bort. Og har man gått seg bort, må man reddes. Av proffene i Strims redningstjeneste som skjønner fortvilelsen når man bare skal finne en episode, og ender opp på feil strømmetjeneste, tom for potetgull.
Inspirert av tydeligheten til ekte redningstjenester kunne vi tillate oss en hemningsløs branding av avsender, som var avgjørende for å oppnå målet om høyere kjennskap.
Redningsarbeidet via radio ga resultater. Test viste en skyhøy avsenderidentitet på 74 %, 26 % over benchmark for radioreklame.