Solhovda hyttetomter - Urørt på Geilo

Sendt inn av
Kreator Kommunikasjon AS
Kunde
Geilo Holding AS
Medieplassering
Dagens Næringsliv, Bergens Tidende, D2, Hallingdølen og Aftenposten
Solhovda er et helt spesielt tomteområde som ligger ved inngangen til Hardangervidda Nasjonalpark. Med 360 grader spektakulær utsikt, en flora og fauna uten sidestykke og det man skulle ønske av servicetilbud på Geilo, blir dette betraktet som de beste tomtene som har blitt lagt ut for salg på Kikut (1010 moh.). Kreator Kommunikasjon har utarbeidet en annonsekampanje hvor utfordringen har vært å kombinere selve hyttedrømmen med Solhovdas unike plassering. Det har vært naturlig å trekke frem det arktiske dyrelivet og nærheten til elementene. Med fjellets mangfoldige nyanser, skispor som starter på dørstokken og sølvrev i solnedgang er Solhovda ”one of a kind”. Hele filosofien bak utviklingen av Solhovda hviler på en bærekraftig tilgang som setter ansvaret for naturarven høyt. Den bestreber seg på å gi kjøperen mest mulig verdi gjennom å etterlate et beskjedent fingeravtrykk i området. Etter en årrekke hvor markedet for fritidseiendommer har vært dominert av kortsiktig og spekulativ adferd, begynner langsiktigheten for alvor å skinne igjennom. Kundegruppen for Solhovda vil i høy grad være folk med en strek relasjon til Geilo og Kikut – mange av de 2. generasjonskjøpere. De ønsker å viderebringe hyttetradisjonen på Geilo og ser derfor investeringen i hyttetomt som først steg på veien mot å skape gode minner for neste og kommende generasjoner.

Bidragsytere

  • Thor Renslemo
    Fotograf
  • Nina Aamot
    Tekstforfatter
  • Kjetil B. Ekroll
    Grafisk Design
  • Sunniva Sandsmark
    Kreativ leder
  • Lars Wraae Jensen
    Prosjektleder
  • Kreator Kommunikasjon AS
    Reklamebyrå
  • Ole K. Kristiansen
    Ansvarlig hos kunde
  • Grant Keats
    Annet (må beskrives)