SONY 2012

524 93d59 original
525 1dcc4 original
526 2f529 original
527 6f062 original
528 ce977 original
529 be818 original
530 bf13c original
531 2054e original
532 25995 original
Sendt inn av
Virtual Garden
Kunde
TV2/Sony Pictures Norge
Medieplassering
Konkurransen annonseres i halen på en reklamefilm på TV2. Selve konkurransen har en inngang fra bannerplass på TV2.no, hvor den åpner seg i et ekspanderende banner
Deltakeren i konkurransen får som oppgave å velge det mannskapet han eller hun tror vil maksimere menneskehetens sjanse for overlevelse. Vi har benytter Facebook Connect slik at folk kan velge sitt mannskap blant venner på Facebook. Den som velger mannskap får sitt mannskap postet på sin vegg. De utvalgte får beskjed om hvilken rolle de er tildelt på sin vegg. Det trekkes en vinner av to kinobilletter hver dag i kampanjeperioden. Vinnerne av disse er automatisk med i trekningen av hovedpremien, som er en reise til 12 land på 20 dager.

Bidragsytere

  • Siv Thorud
    Konsulent
  • Ingvild Andersen
    Prosjektleder
  • Øivind Kristiansen / Knut Sverre
    Art Director
  • Ole Morten Hauge
    Ansvarlig hos kunde
  • Christopher Einarsrud
    Annet (må beskrives)
  • Jan Ove Moen
    Annet (må beskrives)
  • Silje Gabrielsen
    Webdesign
  • Victoria Karlsson
    Annet (må beskrives)