Sørlandschips, håndlaget chips serie

1187 f71a9 original
Sendt inn av
Kulseth & Co AS
Kunde
Sørlandschips
Medieplassering
Lansert butikk september 2009
Medalje
Gullblyanten 2009
Bronse, Grafisk design - Retail / B2C / pakninger
Oppdragsgivers målsetting:Øke eksponering i butikk med bredere produktrange. Øke salg men å unngå kannibalisering av eksisterende produkter. Følge internasjonale trender om mer premium, ekte og smaksrike produkter. Utfordring: Fokusere på kvalitetsforskjeller i forhold til konkurrenter. Skape assosiasjoner til gode og ekte råvarer og produksjonsprosess ved hjelp av foto og designuttrykk. Styrke Sørlandschips som en merkevare som står for kvalitet og en troverdig personlighet.

Bidragsytere

  • Stuart Jones, Retail Republic
    Art Director
  • Bjørn Kulseth, Kulseth & Co
    Grafisk Design
  • Bård Henriksen
    Fotograf
  • Trond Haug
    Ansvarlig hos kunde