Sov Godt

57659 61ea5 original
Sendt inn av
SMFB
Kunde
IKEA
Medieplassering
TV – mix av kanaler, OLV, Facebook og Instagram feed, Magasin, Web.
IKEA er ikke nordmenns førstevalg når de skal kjøpe ny seng eller madrass. Derfor laget vi en soveromskampanje for å gjøre deg trøtt, og dermed styrke assosiasjonen mellom IKEA og god søvn. Det brukes en rekke audiovisuelle grep for å gjøre deg trøtt, med et spesialkomponert lydbilde med både månelyder og white noise, vuggesang som voice over på filmen, filmer filmet i mørket og repeterende lyder. De taktiske uttakene forklarer hvordan IKEAs produkter kan hjelpe deg med å sove godt, feks ved å velge riktige planter på soverommet eller å sove i et pustende sengetøy.

Bidragsytere

  • Pia Ølstad
    Tekstforfatter
  • Linus Hjellström
    Art Director
  • Kristian Kristiansen
    Konsulent
  • Silje Hvideberg Tobiassen
    Prosjektleder
  • Cecilie Aurstad
    Annet (må beskrives)
  • Daniel Blaker
    Grafisk Design
  • Beverley Getz Ivin
    Grafisk Design
  • Hanne Danielsen
    Annet (må beskrives)
  • Mikkel Alex Såghus
    Annet (må beskrives)
  • Tonje Skjetne Bjørnerem
    Ansvarlig hos kunde
  • Tobias Lien
    Ansvarlig hos kunde
  • Karete Kristoffersen
    Ansvarlig hos kunde
  • New Land
    Produksjonsbyrå
  • Nadia Marquard Otzen
    Regissør
  • Magnus Jønck
    Fotograf
  • Thor Brammer Jacobsen
    Annet (må beskrives)
  • Benjamin Muasya
    Producer
  • Joacim Fougner
    Producer
  • Kristoffer Sonne
    Musikk
  • Rune Klausen
    Mix
  • Kasper Bergquist
    Annet (må beskrives)