Stå frem som Kokkeidiot

10255 7909b original
Sendt inn av
Anorak
Kunde
Just-Eat.no
Medieplassering
Bannere og FB-annonsering.
Mål: Bygge merkevaren Just-Eat.no. Just Eat er ledende innen take away i Europa, men kun en utfordrer i Norge. De er seriøse, men ikke selvhøytidelige og ønsker å fremstå som en aktør med glimt i øyet (slagord: «Don’t Cook - Just Eat!»). Beskrivelse: I en verden full av matporno er det tøft for de som ikke vil, kan eller har tid til å lage pretensiøs mat og hver eneste dag redder Just Eat bortkomne kjøkkensjeler med hjemlevering av mat. Derfor ville vi kjempe kokkeidiotenes sak og skape en arena for de som googler «hvordan koke poteter» og får null likes for maten sin. Med kokkeidiot.no vil vi rett og slett gjøre det litt mer sosialt akseptabelt å ikke være så flink på kjøkkenet og annerkjenne de som enda ikke er bitt av kokkebasillen. Tør du stå frem med en erkjennelse midt inne i matskrytets høyborg, sosiale medier, belønnes du med 100,- rabatt på take away fra Just-Eat.no. Resultat Just Eat økte omsetningen med 30% allerede den første uken.

Bidragsytere

  • Tone Jansson
    Art Director
  • Ingrid Rommetveit
    Art Director
  • Eirik Johansen
    Annet (må beskrives)
  • Anders Gudmundstuen
    Kreativ leder
  • Ina Egelandsdal
    Prosjektleder
  • Tight
    Webutvikling
  • Morten Sand
    Ansvarlig hos kunde
  • Torgeir Vierdal
    Konsulent