Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
Statoil slet med omdømmet som et utdatert selskap og spesielt de unge satt spørsmålstegn ved hvordan Statoil skulle omstille seg i det grønne skiftet. Utfordringen var klar: Mindre tåkeprat og flere bevis.
TRYs løsning ble en tidslinje med konkrete prosjekter og planer fram mot år 2030. Nettsiden har blitt et viktig verktøy internt i Statoil, i B2B, samt i møte med politikere og opinionsledere, og viser at kommunikasjon og det man snakker om, kan påvirke måten et selskap opererer på.
Kampanjen rundt nettsiden skapte debatt, og ble blant annet omtalt av Rasmus Hansson og endte i debatt på Dagsnytt 18, hvor Statoil var representert for å redegjøre for kampanjen.