Stjel våre ansatte

54305 8e0f0 original
Sendt inn av
NORD DDB OSL
Kunde
McDonald's
Medieplassering
TV2, NENT, DB Magasinet, finn.no, dn.no, finansavisen.no, kino, FB, IG, Snap, DM, OLV
Mange forbinder en karriere i McDonald’s med å bare flippe burgere, men det er få andre plasser i Norge du kan få lederkurs, språkkurs, og ledererfaring på CV-en i en alder av 20 år. Når 2000 av deres 3000 ansatte er mellom 16 og 25 år, og hele 700 av disse innehar lederstillinger, var det på tide å drepe noen myter om McDonald’s som arbeidsplass. McDonald’s er ikke nødvendigvis et sted man jobber livet ut, men de er beviselig et bra sted å begynne. Dette ledet oss til kampanjen “Stjel våre ansatte”, hvor vi portretterte de mange unge lovende i McDonald’s og oppfordret andre arbeidsgivere til å stjele dem. Som følge av Stjel våre ansatte har flere blitt kontaktet og fått tilbud om større oppgaver i andre bedrifter, mens 8% flere ser på McDonald’s som et ansvarlig og etisk selskap, 24% flere opplever dem som en god arbeidsplass og 30% flere mener at McDonald’s forandrer seg til det bedre. (Holistic Tracker TNS)

Bidragsytere

  • Fredrik Omre
    Annet (må beskrives)
  • Joachim Bjørndahl
    Annet (må beskrives)
  • Thomas Eltvik
    Annet (må beskrives)
  • Torstein Skogedal
    Annet (må beskrives)
  • Helene Follesøy-Thuen
    Prosjektleder
  • Aleksander Hetland
    Annet (må beskrives)
  • Emma Thorén
    Annet (må beskrives)
  • Alexander Solbakken
    Annet (må beskrives)
  • Haider Ahmad
    Grafisk Design
  • William Blofeld
    Annet (må beskrives)
  • Morten Vikanes
    Annet (må beskrives)
  • Jonas Lien Svarstad
    Annet (må beskrives)
  • Jonathan Kise
    Annet (må beskrives)
  • Joachim Bjørndahl
    Regissør
  • Mari Husby
    Ansvarlig hos kunde
  • Torstein Skogedal
    Fotograf