Stjel våre ansatte.

Sendt inn av
NORD DDB OSL
Kunde
McDonald's
Medieplassering
TV2, NENT, DB Magasinet, finn.no, dn.no, finansavisen.no, kino, FB, IG, Snap, DM, OLV
Mange forbinder en karriere i McDonald’s med å bare flippe burgere, men det er få andre plasser i Norge du kan få lederkurs, språkkurs, og ledererfaring på CV-en i en alder av 20 år. Når 2000 av deres 3000 ansatte er mellom 16 og 25 år, og hele 700 av disse innehar lederstillinger, var det på tide å drepe noen myter om McDonald’s som arbeidsplass. McDonald’s er ikke nødvendigvis et sted man jobber livet ut, men de er beviselig et bra sted å begynne. Dette ledet oss til kampanjen “Stjel våre ansatte”, hvor vi portretterte de mange unge lovende i McDonald’s og oppfordret andre arbeidsgivere til å stjele dem. Som følge av Stjel våre ansatte har flere blitt kontaktet og fått tilbud om større oppgaver i andre bedrifter, mens 8% flere ser på McDonald’s som et ansvarlig og etisk selskap, 24% flere opplever dem som en god arbeidsplass og 30% flere mener at McDonald’s forandrer seg til det bedre. (Holistic Tracker TNS)

Bidragsytere

  • Fredrik Omre
    Annet (må beskrives)
  • William Blofeld
    Annet (må beskrives)
  • Joachim Bjørndahl
    Annet (må beskrives)
  • Thomas Eltvik
    Annet (må beskrives)
  • Morten Vikanes
    Annet (må beskrives)
  • Torstein Skogedal
    Annet (må beskrives)
  • Jonas Lien Svarstad
    Annet (må beskrives)
  • Helene Follesøy-Thuen
    Prosjektleder
  • Jonathan Kise
    Annet (må beskrives)
  • Aleksander Hetland
    Annet (må beskrives)
  • Joachim Bjørndahl
    Regissør
  • Emma Thorén
    Annet (må beskrives)
  • Alexander Solbakken
    Annet (må beskrives)
  • Mari Husby
    Ansvarlig hos kunde
  • Haider Ahmad
    Grafisk Design
  • Torstein Skogedal
    Fotograf