Strim

Sendt inn av
LOS & CO AS
Kunde
Strim
RiksTV hadde tapt 50 000 kunder siden 2011 og lanserte derfor Strim - TV og strømming samlet på ett sted, i 2018. Etter lansering lå fokus på eksisterende etterspørsel, men fra 2020 endret Strim strategi til vekst. Dette casets hovedfokus ligger på denne reisen da vi hjalp Strim med å nå 55 % kjennskap og få 53 000 kunder. Den store problemstillingen vi stod i og som vi fortsatt står i består hovedsakelig av et stort og fragmentert marked hvor tradisjonelle TV-leverandører dikterer markedet og gjennom urettferdige mekanikker sitter på mange hundre tusen kunder. Vår løsning har vært sterkt innsiktsdrevet, bygd på menneskelige innsitker og utfordringer norske tv-seere står i. Det har blitt til en rekke ulike konsepter og reklamestiler. Dette har resultert i radiokampanjer med oppsiktsvekkende gode resultater og skyhøy avsender-id på tvers av samtlige kampanjer vi har gjort. Folk husker rett og slett at det er Strim som tilbyr en enklere og rimeligere løsning, og det har ført til at vi har fått 34 000 nye kunder, bare i 2022.

Bidragsytere

  • Maria Maaneskiold
    Kreatør
  • Carina Laurhammer
    Kreatør
  • Jan Cato Tangen
    Kreatør
  • Vincent Placht
    Kreatør
  • Tyge Christiansen
    Filmproduksjon / Animatør
  • Espen Haugen
    Planner
  • Anders Erikson
    Planner
  • Leander Tresse
    Designer
  • Viktor Kruse
    Designer
  • Marianne Ryalen
    Designer
  • Tangrystan
    Filmproduksjon
  • Sagveien resort
    Lydproduksjon
  • Ellen M. Fougner
    Kundeansvarlig
  • Anniken Gauslaa
    Prosjektleder
  • Nora Gauslaa
    Prosjektleder
  • Anniken Kullebund
    Kreatør
  • Anniken Prestbøen Stange
    Kreatør
  • Steffen Hogstad Larsen
    Innholdsprodusent
  • Dejan Vukic
    Designer / klipper / motion designer
  • Kathinka Wang
    Innholdsprodusent