Subarumannen

Sendt inn av
Futatsu Industries
Kunde
Subaru
Medieplassering
Finansavisen, Aftenposten
Subarus målgruppe er 50+ og befinner seg utenfor de store byene, og de gir merket bransjens høyeste score på driftssikkerhet og fremkommelighet. Problemet er at Subaru har for lav kjennskap, og utfordringen er derfor å finne tiltak som i tillegg til pris- og modellkommunikasjon kan løfte oppmerksomheten. Annonsen ble målt av Aftenposten til det høyeste de noen gang har mål på ”oppmerksomhet” og ”kreativ”. Den var forhåndsgodkjent av forhandlerforeningen, som også kjørte den i etterkant. Annonsen fikk 3 dagers mediedekning i etterkant...

Bidragsytere

  • Nina Cecilie Loftum
    Art Director
  • Lina Nordland
    Art Director
  • Kristin Grønvold
    Prosjektleder
  • Hågen Pettersen
    Planner
  • Aris Theophilakis
    Kreativ leder
  • Dag Asbjørnsen
    Ansvarlig hos kunde
  • Ole Musken
    Fotograf
  • Niri Bøyesen
    Grafisk Design
  • Inge Fosseie
    Grafisk Design