Sunt påfyll på farten

Sendt inn av
f+oss
Kunde
Narvesen
Medieplassering
Publisert på Facebook, betalt kommunikasjon.
Narvesen lanserte et helt nytt sortiment i butikk med fokus på ferske og sunne produkter laget med de beste råvarene. Narvesen tilpasser seg med dette en trend i markedet som klart viser at kundene vil ha sunnere alternativer innenfor kategoriene mat og drikke på farten. Innsikt viste at Narvesen i stor grad forbindes med "usunne" alternativer til mellommåltid, og de ønsket å bruke filmene til å skape oppmerksomhet rundt det nye sortimentet, og etterlate inntrykket "Jøss, har de det på Narvesen?" Utgangspunktet for filmene var å finne kjente situasjoner i hverdagen der vi ofte er "litt sulten" og fortelle, med glimt i øyet, at du finner sunne og raske alternativer hos Narvesen.

Bidragsytere

  • Sigurd Neby
    Filmfotograf
  • Morten Foss
    Kreativ leder
  • Willy Nikkers
    Produksjonsbyrå
  • Ingvild Andersen
    Prosjektleder
  • Synnøve Reisæter Tveit
    Ansvarlig hos kunde
  • Einar C. Lindstøl
    Klipp
  • Julia Kidder
    Annet (må beskrives)
  • Sebastian A. Kudsen
    Annet (må beskrives)
  • Halvor Lid
    Annet (må beskrives)