Tacospillet

Sendt inn av
Kitchen/ NewWork
Kunde
MENY
Medieplassering
TVNorge, Facebook, egen nettside samt kampanjeside
MENY ønsker å øke forskjellen til lavpris ved å fokusere på ferskvare og utvalg. Vår oppgave var å lansere TACO – slik det burde være. Målet med spillet var å gjøre noe gøy og underholdende ut av sponsoratet av 4-stjerners Middag på TVNorge. TV-spotten sendte folk til tacospillet.no. Vi ønsket å lage et spill hvor man faktisk lærte noe nytt om f.eks hva en skikkelig hjemmelaget guacamole består av. M.a.o få folk til å oppdage en bedre og mer variert versjon av fredagstacoen slik at valget ville falle på MENY neste gang man skal handle.

Bidragsytere

  • Kjetill Nybø
    Art Director
  • Øystein Vik
    Art Director
  • Anders Holm
    Tekstforfatter
  • Therese Røkke
    Prosjektleder
  • Adam Grüner
    Annet (må beskrives)
  • Haakon Dahl
    Konsulent
  • Good Morning
    Produksjonsbyrå
  • Caroline Werring
    Byråproducer
  • Hanne Kopstad
    Byråproducer