Talegeneratoren

Sendt inn av
TRY
Kunde
djuice
Medieplassering
Ekstern nettside
Bakgrunn: I et klima der mange aktører snakket om å slå av mobilen, ville djuice vise hvem de var til for: såkalte mobile addicts. Innsikt: Mange unge kan ikke forestille seg et liv uten mobilen. Kampanjeidé: I kampanjen koblet vi denne innsikten til det velkjente fenomenet Pest eller Kolera, og kalte kampanjen Mobildilemma. Kampanjen ble tatt ut på mange ulike flater, og overalt ble publikum stilt overfor ulike dilemmaer; ”Hvis du måtte velge, ville du vært uten mobilen i to uker, eller ville du …” Løsning: Målgruppen oppholder seg mer på nettet enn foran TV. djuice ønsket seg en løsning som ville engasjere målgruppen på nett. Dermed utviklet vi Talegeneratoren, som oppfordret folk til å lage og dele egne dilemmaer. Med tekst-til-tale-teknologi kunne folk endre dialogen i en forhåndsprodusert film, og umiddelbart se og dele resultatet. Besøkende: 233.064 Filmer produsert: 150.734 Delt på Facebook: 11.185

Bidragsytere

  • Marius Nohr
    Webutvikling
  • Jannecke Østvold
    Producer
  • Gary Cureton
    Annet (må beskrives)
  • Jakob Thommessen
    Producer
  • Martin Engh
    Regissør
  • Peder Jørgensen
    Lyd
  • Silje Kjenseth-Wynter
    Prosjektleder
  • Linda Tillier
    Producer
  • Camilla Bjørnhaug
    Tekstforfatter
  • Maja Ludvigsen
    Annet (må beskrives)
  • Sven Jensen
    Konsulent
  • Preben Moan
    Art Director
  • Victoria Karlsson
    Webdesign
  • Hanne Henriksen
    Annet (må beskrives)
  • Justin Smith
    Annet (må beskrives)
  • Anders Stahlheim Øfsdahl
    Webutvikling
  • Mona Løkke
    Prosjektleder
  • Kjetil Røst Nilsen
    Producer
  • Martin Klausen
    Webdesign
  • Christine Henriksen Aanestad
    Ansvarlig hos kunde
  • Thomas Barre
    Ansvarlig hos kunde