Talkmore mobiltest

Sendt inn av
SMFB
Kunde
Talkmore
Medieplassering
TV
Gjennom en årrekke hadde Talkmore kun pushet lav pris gjennom ensidig taktisk kommunikasjon, og som et resultat var brandet anonymt og sterkt svekket. Vi fikk utfordringen å gi Talkmore økt oppmerksomhet og liking gjennom et nytt, langsiktig format, som fortsatt skulle fokusere på pris. Derfor utviklet vi to roboter som jobber for å kontrollere at Talkmore faktisk er billig, hele døgnet og uansett hva du bruker mobilen til. Dette gjør de ved å simulere samtaler og annen mobilbruk, så tett opp til ekte mennesker som de klarer.

Bidragsytere

  • Gimpville
    Annet (må beskrives)
  • Arnar Halldorsson
    Annet (må beskrives)
  • Alexander Gjersøe
    Tekstforfatter
  • Hans Magne Ekre
    Tekstforfatter
  • Torstein Drogseth
    Konsulent
  • Tuva Dyrnes
    Prosjektleder
  • Christian Aarseth
    Ansvarlig hos kunde
  • Magnus Snickars
    Grafisk Design
  • Motion Blur
    Annet (må beskrives)
  • Harald Zwart
    Regissør
  • Monica Skaar Polmar
    Producer
  • Artefacto
    Annet (må beskrives)