Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
Talkmore har lenge slitt med å få oppmerksomhet og høy avsender-id. Det er ikke så rart. I en bransje der alle stort sett snakker om det samme, og med høy frekvens, er det vanskelig å få merkevaren til å stå ut. Derfor trengte vi et konsept som Talkmore kan eie alene. Vi måtte finne et grep som gjorde at vi kan snakke om abonnementer, dekning og pris, og samtidig stå tydelig ut i reklameblokken. Svaret ble å flytte hele merkevaren til et litt mer eventyrlig middelalderunivers, der alle har både internett og smarttelefoner. På denne måten kan vi vise hvor befriende det er å ha mobilløsninger som fungerer, uten at vi ligner på noen av konkurrentene. Og det har funket. Aldri før har Talkmore fått høyere oppmerksomhet på reklamen sin, og selv om man kanskje ikke kjenner seg igjen i middelalderen, så viser tester at målgruppen kjenner seg igjen i problemene og løsningene, og endelig skjønner de hvem Talkmore er og hva de tilbyr.