The Ad Without Logo

12817 63071 original
Sendt inn av
Kitchen/ NewWork
Kunde
Statens Vegvesen
Medieplassering
Internett
For å nå folk med pekefingerkommunikasjon i en travel julestri lot vi folk sende reklamefilmen til hverandre fremfor at det var Statens vegvesen som var avsender. Den eneste måten man kunne se filmen var hvis man fikk den sendt fra en som var glad i deg. Budskapet i filmen var å kjøre trygt, men det var du, ikke Statens vegvesen som var avsender. På to korte og hektiske uker før jul sendte mer enn 50.000 personlige reklamefilmer til de de var glad i med en oppfordring om å kjøre trygt hjem til jul.

Bidragsytere

  • Anne Gravingen
    Art Director
  • Ole Henrik Stubberud
    Art Director
  • Bendik Romstad
    Tekstforfatter
  • Bjørn Polmar
    Konsulent
  • Roald Ankerstad
    Konsulent
  • Nina Motzfeldt
    Prosjektleder
  • Caroline Werring
    Annet (må beskrives)
  • Pias Semb
    Producer
  • Christian Holm Glad
    Regissør
  • Adam Grûner
    Annet (må beskrives)
  • Eirik Waldemar Fjerdingstad
    AD-assistent
  • Christian Lauritzen
    AD-assistent