The Ad Without Logo

12832 e51a5 original
Sendt inn av
Kitchen/ NewWork
Kunde
Statens Vegvesen
Medieplassering
internett
For å nå folk med pekefingerkommunikasjon i en travel julestri lot vi folk sende reklamen direkte til hverandre fremfor at det var Statens vegvesen som var avsender. Den eneste måten man kunne se filmen var hvis man fikk den sendt fra en som var glad i deg. Budskapet i filmen var å kjøre trygt, men det var du, ikke Statens vegvesen som var avsender. På to korte og hektiske uker før jul sendte mer enn 50.000 personlige filmer direkte til de de var glad i med en oppfordring om å kjøre trygt hjem til jul.

Bidragsytere

  • Christian Holm Glad
    Regissør
  • Pias Semb
    Producer
  • Anne Gravingen
    Art Director
  • Notch
    Webutvikling
  • Ole Henrik Stubberud
    Art Director
  • Caroline Werring
    Annet (må beskrives)
  • Bendik Romstad
    Tekstforfatter
  • Roald Ankerstad
    Konsulent
  • Bjørn Polmar
    Konsulent
  • Nina Motzfeldt
    Prosjektleder
  • Christian Lauritzen
    AD-assistent
  • Nils Fredrik Lysebo
    Ansvarlig hos kunde
  • Adam Grûner
    Annet (må beskrives)
  • Ronny Donberg
    AD-assistent
  • Eirik Waldemar Fjerdingstad
    AD-assistent