The Devold Protection Challenge

17072 86e14 original
Sendt inn av
Geelmuyden Kiese
Kunde
Devold Protection/Devold of Norway
Medieplassering
Publisert på YouTube 11. mars 2014
Utfordringen: Devold Protection utvikler flammehemmende undertøy. De opplevde det tøft å komme inn på nye markeder. Beslutningstakere var umulig å nå, og prioriterte ikke nye leverandører. At leverandørene var spredd over hele verden gjorde det hele enda mer komplisert. Løsningen: Når det å komme i dialog med beslutningstakere var umulig, fikk vi sørge for at de kom til oss. De skulle ha Devold Protection lengst frem i pannelappen. Gjennom å lage verdens råeste produktdemo, The Devold Protection Challenge, skulle vi la beslutningstakerne se egenskapene med egne øyne. For hva er det brukerne egentlig er opptatt av? At det funker! Hvis det går galt er man avhengig av å tenke klart og å handle raskt. Det siste man trenger er å bekymre seg for om bekledningen holder mål. Resultater: Kun på YouTube er filmen sett over 600 000 ganger. Totalt har den oppnådd mer enn 1,1 millioner visninger. Den fikk stor medieoppmerksomhet i inn- og utland; med mer enn 60 redaksjonelle oppslag. Også i sosiale medier fikk filmen høy eksponering, og ble delt og spredd til alle verdenshjørner. Men viktigst av alt; den ga økt trafikk til Devolds.no og etablerte kontakt og kontrakt med flere av de ledende bransjeaktørene.

Bidragsytere

  • Vidar Singh
    Kreativ leder
  • Arne Husøy
    Konsulent
  • Jannike Cecilie Holtedahl
    Prosjektleder
  • Trond Sleipnes
    Ansvarlig hos kunde
  • Andreas Lisberg
    Regissør
  • Hugo Føsker
    Producer
  • Fantefilm
    Produksjonsbyrå
  • Trygve A. Tønnessen
    Tekstforfatter