The infinity scroll

16265 5af51 original
Sendt inn av
TRY
Kunde
Statoil
Medieplassering
Kampanjeside
Alle har hørt om Statoil, men kunnskapen om hva Statoil faktisk driver med er lav. Statoil er verdensledende innen mye av det de gjør. Lanseringen av det nye konseptet "Kraften i det mulige" handlet om å fortelle om et norsk, teknologiselskap drevet av kreativitet og framtidsoptimisme. På selve landingsiden ville vi vise hvor bred og omfattende Statoils virksomhet er - at den strekker seg helt fra verdensrommet og til flere tusen meter ned i jordskorpa. Og på den måten fortelle nye historier om et selskap alle har hørt om. Løsningen er responsiv slik at man kan få en rik opplevelse av nettsiden på alle flater.

Bidragsytere

  • Lars Joachim Grimstad
    Tekstforfatter
  • Egil Pay
    Art Director
  • Sven Jensen
    Konsulent
  • Kathrine Mo
    Ansvarlig hos kunde
  • Mona Løkke
    Prosjektleder
  • Annette Werner
    Producer
  • Henrik Habberstad
    Ansvarlig hos kunde
  • Gimpville
    Produksjonsbyrå
  • Markus Lind
    Webdesign
  • Karin Tangerud
    Ansvarlig hos kunde
  • Jan Kristian Haavi
    Webdesign
  • Pål Smitt-Amundsen
    Webutvikling
  • Morten Harnang
    Webutvikling