The New Look Campaign

Sendt inn av
SMFB
Kunde
Tine Jarlsberg
Jarlsberg-kampanje for USA og England. Jarlsberg posisjoneres i disse markedene som en litt mer særegen hverdagsost, og vi jobber kontinuerlig med å få merkevaren til å stå ut som en litt annerledes fargeklatt i en generisk ostekategori. Som liten aktør i et stort marked rendyrker vi Instagram, med noen utvalgte magasiner i tillegg. Da vi skulle markere at grafisk profil og pakningsdesign hadde fått en brush-up valgte vi å gjøre et poeng av at looken er ny men smaken den samme gode — et budskap som kunne treffe de som kjenner den, med et uttrykk som kunne gjøre alle andre nysgjerrige.

Bidragsytere

  • Carl Erik Conforto
    Kreatør
  • André Koot
    Kreatør
  • Catharina Eberlin
    Designer
  • Klas Appelgren
    Motion Designer
  • Mikkel Alex Såghus
    Motion Designer
  • Henriette Valeur
    Prosjektleder
  • Kjersti Kristiansen
    Rådgiver
  • Sebastian Ludvigsen
    Fotograf
  • Silje Lindborg
    Ansvarlig hos kunde
  • Kristin Drange
    Ansvarlig hos kunde