The Rockapella Band

11722 1bd3f original
Sendt inn av
Kitchen/ NewWork
Kunde
SpareBank 1
Medieplassering
Kino og YouTube. Bannere på Bandwagons sider.
SpareBank 1 sponser "Bandwagon", en musikk-konkurranse der unge band konkurrerer om å vinne utgivelsen av sitt eget album. I denne sammenheng ønsket SpareBank 1 å promotere en ny forsikringspakke skreddersydd for unge mennesker. Forsikringspakke er i utgangspunktet et lite interessant budskap spesielt når målgruppen er unge musikere med en rock'n roll holdning til livet. Vår løsning var å lage en dokumentar om et ekte norsk band som forsvant fra scenen tidlig på 90-tallet. Dokumentaren ble kjørt i sin fulle lengde på kinoer i de samme byene som Bandwagon-events gikk av stabelen.

Bidragsytere

  • Pia Lystad
    Grafisk Design
  • Motion Blur
    Produksjonsbyrå
  • Espen Horn
    Producer
  • Hallvar Witzø
    Regissør
  • Christian Hygen
    Tekstforfatter
  • Haugums Reviderte
    Musikk
  • Per Erik Jarl
    Art Director
  • Motion Blur
    Klipp
  • Rune Roalsvig
    Konsulent
  • Ester Conings
    Prosjektleder
  • Aram Zarkoob
    Annet (må beskrives)
  • Tora Mellbye
    Ansvarlig hos kunde
  • Hilde Johnsen
    Ansvarlig hos kunde
  • Eirik Johansen
    Ansvarlig hos kunde